heejhej

jag ber om så mycket ursäkt att jag inte hade inte skrivit mer i bloggen.
men iallafall, klockan 02:00 på söndag (eller måndag?) så var det mtv vma, gud vad kul.
birtney gjorde comeback, hon var så söt i sin klänning.
och tokio hotel vann pris för best new act! jag började gråta och hoppa runt haha.
och idag så har jag inte orkat med skolan utan var bara och hängde i stan, kul.
asså nu måste jag berätta vad jag drömmde om igår.
det var så att jag,amir,kenza var kompisar,och vi var med varandra varje dag nästan.
och så en dag när jag och amir satt på espresso house frågade han om vi kunde bli tillsammans för att han gillade mig grymt mycket (?!) när han hade frågat det så vaknade jag.
liksom.. gud vad konstigt OCH JAG MÅSTE FÅ VETA VAD JAG SVARADE! (ja antaglingen) xD
AMIR'S BLOGG ÄR BÄST<3


Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: haha okej ;)

2008-09-09 @ 19:58:17
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0